Laukos

“Aldara” zīmola “Mežpils alus” pārdošanas apmēri mazumtirdzniecībā pirmajā pusgadā auguši par 75% 0

Publicitātes foto.

Alus darītava AS “Aldaris” zīmola “Mežpils alus” pārdošanas apmēri mazumtirdzniecībā šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn ir palielinājušies par 75%, informēja “Aldara” pārstāvji.

Saskaņā ar kompānijas sniegto informāciju, pieprasītāko alus vidū ir iekļuvis šā gada martā prezentētais jaunums – “Mežpils Tradicionālais”, pēc kura pieprasījums šogad jūnijā ir pieaudzis par 20% salīdzinājumā ar šā gada maija rezultātiem.

Uzņēmumā atgādināja, ka “Mežpils alus” zīmols ir vadošais zīmols AS “Aldara” portfelī restorānu un bāru segmentā un turpina izaugsmi šajā jomā. Turklāt vasaras sezonā ievērojamu daļu no kopējā pieprasījuma veidoja arī pārdošanas apmēri lielākajos Latvijas kultūras un sporta pasākumos, tostarp XXVI Vispārējos latviešu Dziesmu un XVI deju svētkos, festivālā “Vecpilsētas ielas svētkos”, grupas “Instrumenti” koncertos, kā arī “RX Rallijkrosā”.

Savukārt kopējā Latvijas tirgū “Mežpils alus” zīmols šā gada pirmajos sešu mēnešos ir sasniedzis 42% pieaugumu, salīdzinot ar 2017.gadu, ko veicinājuši ne tikai īpaši labvēlīgie laikapstākļi, bet arī mērķtiecīgās uzņēmuma investīcijas jaunu alus šķirņu radīšanā, ražošanas apmēru palielināšanā un zīmola attīstīšanā.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka 2017.gadā “Aldaris” strādāja ar 22,452 miljonu eiro apgrozījumu un 5,018 miljonu eiro zaudējumiem.

“Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”.

LA.lv