Bizness, Finanses

“Bauskas alum” izdodas par 3% kāpināt pārdošanas apjomus

“Bauskas alus” darītava 2017. gada astoņos mēnešos par 3% ir kāpinājusi pārdošanas salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pagājušajā gadā, kas tilpuma izteiksmē ir par 6428 dekalitriem vairāk nekā pērn. Bezalkoholisko dzērienu segments ir audzis par 8% vai 2632 dekalitriem.

Vislielākais kāpums ir tējas sēnes dzērieniem “Dr.Kombucha” un “Dr.Kombucha Karkade” – to pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 226%, kas ir trīs reizes vairāk kā 2016. gadā.

“Ņemot vērā auksto un lietaino vasaru un agru rudeni, kas ļoti ietekmē patērētāju dzērienu izvēli, esam kāpinājuši savus pārdošana apjomus. Neskatoties uz plašo alus izvēli Latvijas tirgū, alus patērētāji dod priekšroku pārbaudītām šķirnēm, par ko liecina pārdošanas rezultāti,” atzina uzņēmuma valdes loceklis Vladimirs Barskovs.

Viņš arī norādīja, ka 2017. gadā “Bauskas alus” turpinās rekonstrukciju un uzņēmuma modernizāciju, jau ir uzstādīts jauns gāzes katls un fermentācijas iekārta, ieguldot 328 011 eiro.

“Bauskas alus” ražo ne tikai alu, bet arī bezalkoholiskos iesala dzērienus “Veselība”, “Porteris”, tējas sēnes dzērienus, alus kokteiļus un dabīgi raudzētu kvasu.

Uzņēmuma galvenais eksporta tirgus ir Lielbritānijā, kā arī Īrijā, Islandē, Igaunijā, Lietuvā, Polijā un Zviedrijā

“Bauskas alus” ir dibināts 1999.gadā, tā pamatkapitāls ir 786 996 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Latvijā reģistrētā kompānija “BA Holdings”.

Pievienot komentāru