Laukos
Piensaimniecība

“Food Union” iegulda 80 000 eiro “Lakto” zīmola paplašināšanā0

Publicitātes foto.

Sekojot pasaules tendencēm, piena pārstrādes uzņēmums AS “Food Union” attīstījis raudzēta piena produktu kategoriju, paplašinot zīmola “Lakto” klāstu ar jaunu produkta veidu – “Lakto Graudi”, kas ir bagātināts ar šķiedrvielām.

Kā informē uzņēmumā, jaunās kategorijas izstrādē, kurā pieejami četru dažādu garšu un divu tilpumu produkti, un ražošanas tehnoloģijas modernizēšanā, investēti 80 000 eiro.

“Lakto Graudi” sērijā ir pieejami četru dažādu garšu produkti, kas bagātināti ne vien ar šķiedrvielām, bet arī ar dabīgām augļu un ogu piedevām.

“Ņemot vērā, ka pasaules un arī pašmāju tendences rada arvien pieaugošu patērētāju vēlmi pēc veselīgas un lietošanai ērtas uzkodas, izstrādājām funkcionālu raudzētu piena produktu. Tā sastāvā esošās šķiedrvielas kombinācijā ar vērtīgajām baktērijām ne tikai remdēs izsalkumu un sniegs enerģiju, bet arī veicinās normālu organisma darbību un uzlabos pašsajūtu,” norādīja uzņēmuma piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša.

“Lakto” tiek ražots no augstākās kvalitātes Latvijas piena, pievienojot acidofilās un bifidobaktērijas. Kopumā raudzētā piena produktu zīmola klāstā ir 22 produkti: trīs veidu “Lakto Graudi” 270g iepakojumos dzeramā formātā un trīs veidi 180g glāzītēs, sešu veidu “Lakto” garšas lielajos 450g iepakojumos, piecu veidu garšas vienas porcijas jeb 100g iepakojumos, trīs veidu garšas 220g glāzītēs un divu veidu “Lakto PRO” jauna dizaina 280g iepakojumā.

Jau ziņots, ka Latvijā “Food Union” apgrozījums 2017.gadā bija 115,9 miljoni eiro, kas ir iepriekšējā gada līmenī.

“Food Union” ietilpst uzņēmumi “Rīgas piensaimnieks”, “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens”, saldējuma ražotājs “Premia” Igaunijā, uzņēmumi “Premier Is” un “Hjem Is” Dānijā, “Isbjrn Is” Norvēģijā, “Alpin57Lux” Rumānijā, “Ingman Ice Cream” Baltkrievijā. Koncerna lielākais akcionārs ir Krievijas uzņēmējs Andrejs Beshmeļņickis.

LA.lv