Tehnika, Tehnoloģijas

Hannoverē demonstrē virtuālā atbalsta sistēmu servisu tehniķiem

Pēc “Agritechnica 2017” materiāliem sagatavojis Jānis Kažotnieks, mehanizācijas eksperts

Vācijas pilsētā Hannoverē nupat notikušajā industrijas izstādē “Agritechnica 2017” cita starpā tika demonstrēts SmartService 4.0 virtuālais atbalsts servisu tehniskajam personālam, kuru izstrādājusi kompānija Amazonen-Werke H.Dreyer GmbH & Co., iegūstot vienu no izstādes 39 sudraba medaļām.


Servisu tehniķiem aizvien biežāk nepieciešamas arvien specifiskākas apmācības, lai tiktu galā ar problēmām, kas radušās tai vai citai komplicētai tehnikas vienībai. Tai pašā laikā bieži vien ir tā, ka klients prasa problēmu atrisināt pēc iespējas ātrāk un tad nav laika gaidīt, kamēr ieradīsies ražotāja servisa pārstāvis.


Laikmetā, kad mašīnas kļūst aizvien komplicētākas, Amazone ar savu SmartService 4.0 nodrošina savu pārstāvju servisu ar virtuālo apmācību programmatūru, kas palīdz atrisināt radušās tehniskās problēmas maksimāli ātrā laikā un efektīvi.

Programmatūra ļauj strādāt, gan izmantojot multimediju tehnoloģijas, gan arī uz lauka, izmantojot planšetes. Konstatējot reālo situāciju, kas radusies servisa tehniķim katrā konkrētā gadījumā, profesionāls servisa konsultants reālajā laikā spēj sniegt derīgus padomus, lai situāciju pēc iespējas veiksmīgāk atrisinātu. Šī sistēma strādā daudz labāk nekā vienkārša konsultācija pa telefonu.


Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops
AT_COVER_julijs

Pievienot komentāru