Bizness, Finanses

Iegulda 100 000 eiro “Laimas” tumšās šokolādes līnijā

Konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” investējis vairāk nekā 100 000 eiro saldumu zīmola “Laima” tumšās šokolādes segmenta attīstībā, radot vienota dizaina līniju tumšās un rūgtās šokolādes produktiem, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Līdz ar vienotu zīmola “Laima” tumšās un rūgtās šokolādes līnijas dizaina izveidi, jaunu vizuālo veidolu ir ieguvušas septiņas tumšās šokolādes sērijas tāfelītes, tajā skaitā arī 70% tumšā un 90% rūgtā šokolāde, kā arī augļi šokolādē. Papildus tam “Laima” iepazīstina ar divām jaunām tumšās šokolādes tāfelītēm – ķiršu, mandeļu un ar kafijas kraukšķiem. Tā kā Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk novērtējot tumšās šokolādes īpašības, šo līniju plānots papildināt ar jaunumiem.

Uzņēmuma arī norāda – aktuālie pētījumu kompānijas TNS dati par patērētāju paradumiem liecina, ka tumšā šokolāde Latvijā ir vairāk iecienīta vīriešu vidū (46%) nekā sieviešu (37%), kā arī ar to dažkārt našķējās arī bērni (17%). Lielākoties šokolādi cilvēki iegādājas sev (60%) un ēd mājās (71%).

Patlaban “Laimas” produktu portfelī ir 200 dažādi produkti, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laimas” produkcija tiek eksportēta uz 27 pasaules valstīm – ASV, Kanādu, Ķīnu, Izraēlu, Lielbritāniju, Īriju, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, Kazahstānu, Turkmenistānu un citām.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi” un “Taffel”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēki.

Pievienot komentāru