Bizness, Mājražošana

Labākais mājbrūvētāju alus – “Gustavs”

AS “Aldaris” alus muzejā noslēdzies ikgadējais mājbrūvētāju konkurss “Mežpils prove”, kurā, kā katru gadu, dalībnieki darbus iesniedza par konkrētu tematu, kas šogad bija “Dubultā IPA”. Šogad mājbrūvētāju konkursam tika iesniegti 38 darbi, no kuriem četri tika izvirzīti fināla degustācijai.

Par šī gada par uzvarētāju tika izvēlēts Uģis Narvils ar savu alu “Gustavs”. Uzvarētājs saņemiespēju brūvēt savu alus partiju “Aldara” brūvētavā 12000 litru apjomā, kā arī redzēt savu alus šķirni, ar savu vārdu un nosaukumu veikalu plauktos. Uzvarētāja alus brūvēšana uzsākta šonedēļ.

Visi finālisti fināla degustācijai alu brūvēja vienādos apstākļos – “Aldara” alus darbnīcā. Šogad tika pieaicināta īpaši plaša žūrija, lai izvērtētu iesniegtos alus brūvējumus – Andris Rasiņš, Aldara alus muzeja direktors un vienīgais diplomētais alus someljē Latvijā, Valdis Čunka, Aldara galvenais aldaris, Dace Šķēle, Aldara tehnoloģe, Andrejs Teteris, “Mežpils” zīmola vadītājs, Juris Cinītis alus entuziasts un bāra “TAKA” īpašnieks, alus bloga “1001 alus” autors Rihards Gulbis, kā arī bloga “Edudzeru.lv” autors Ervīns Elliņš.

“Šogad starp finālistiem valdīja ļoti sīva konkurence, jo iesniegtie alus paraugi, lai arī dažādi, bija patiešām labi un konkurētspējīgi. Mums ir patiess prieks par uzvarētāju, jo jau novembrī šo alu varēs iegādāties ikkatrs, ar receptes īpašnieka vārdu un īpašo nosaukumu,” norādīja alus muzeja direktors Andris Rasiņš.

Konkurss tiek rīkots jau trešo gadu pēc kārtas, aicinot Latvijas mājbrūvētājus pieteikties un iesniegt savus brūvējumus. Pēc paraugu iesniegšanas vairākās kārtās tika atlasīti finālisti, kas tika aicināti savu alu brūvēt vienādos apstākļos Aldara alus darbnīcā. Pēc izturēšanas laika norisinājās fināla degustācija, kurā tika izvēlēts uzvarētājs.

Pirmā vieta balvā saņēma 1000 eiro dāvanu karti no veikala “Brūvē pats” un iespēju savu alus šķirni redzēt veikalu plauktos, savukārt otrā un trešā vieta ieguva dāvanu kartes 500 eiro vērtībā no veikala “Brūvē pats”.

1 komentārs

  1. Galu galā smieklīgi, kā Aldaris, šķietami nesatricināms Latvijas brends, pa pāris gadiem pats sevi nobeidza. Mācība – neuzticies mārketinga frīkiem.

Pievienot komentāru