Bizness, Eksports

“Laima” par 48% kāpinājusi ekskluzīvās šokolādes eksporta apjomu

Pieprasījums pēc saldumu zīmola “Laima” ekskluzīvās produkcijas šā gada pirmajos trīs mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn pieaudzis par 190%, turklāt šogad par 48% pieaudzis arī šī segmenta eksporta apjoms, informē “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Vņa norādīja, ka lielākais pieaugums vērojams Lietuvas un Slovākijas eksporta tirgos.

Pārdošanas apjoma pieaugumu gan lokālajos, gan eksporta tirgos izdevies sasniegt, pateicoties “Laima Exclusive” līnijas attīstībai. “Laima Exclusive” zīmols apvieno produktu sortimentu, ko ar rokām gatavojuši pieredzējušākie meistari. Šobrīd “Laima Exclusive” produkcijas īpatsvars šokolādes grupas produktu portfelī ir vairāk nekā 4%.

“Pieaugot pieprasījumam pēc augstas kvalitātes un ekskluzīviem šokolādes produktiem, pēdējos gados esam investējuši gan ražošanas procesu attīstīšanā, gan produktu izstrādē, lai piedāvātu inovatīvus un pircējiem interesantus ekskluzīvā segmenta produktus,” norādīja Mikše.

“Laima Exclusive” produktu segmentā šobrīd pieejamas šokolādes tāfelītes no baltās, piena un tumšās šokolādes ar dažādiem pildījumiem un piedevām, konfekšu izlases, tostarp ar marcipānu un “Rīgas Melno balzamu”, kā arī viens no izsmalcinātākajiem jaunumiem ir chocoroons jeb šokolādes plāksnītes ar augļu un riekstu pildījumiem.

Pašlaik “Laimas” produktu portfelī ir teju 250 dažādu produktu, kas pieejami Latvijā un ārvalstīs. “Laimas” produkcija ir nopērkama 20 pasaules valstīs: Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Dānijā, Grieķijā, Lielbritānijā, Īrijā, Izraēlā, Islandē, Itālijā, Kanādā, Moldovā, Nīderlandē, Norvēģijā, Portugālē, Krievijā, Slovākijā, Spānijā, Vācijā un ASV.

Kā ziņots, norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, bet oktobrī tika pieņemts lēmums apvienot SIA “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir “Orkla Confectionery&Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Confectionery&Snacks Latvija” (iepriekš “NP Foods”) apgrozījums 2015.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, pieaudzis par 740 000 eiro un sasniedza 71,6 miljonus eiro, bet koncerna zaudējumi bijuši 1,214 miljoni salīdzinājumā ar 1,107 miljonu eiro peļņu iepriekšējā gadā. “Orkla Confectionery&Snacks Latvija” pārstāv šādus produktu zīmolus – “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi” un “Taffel”.

Pievienot komentāru