Laukos
Bizness

“Laimas” šokolādes muzeja apmeklētāju skaits sasniedzis 150 000 viesu 16


“Laima” šokolādes muzejs.
“Laima” šokolādes muzejs.
Foto: LETA

Saldumu ražotāja “Laima” šokolādes muzeju no tā dibināšanas līdz marta vidum ir kopumā ir apmeklējuši 150 000 viesu, informēja “Orkla Confectionery & Snacks Latvija”, kam pieder zīmols “Laima”, pārstāvji.

“Laimas” šokolādes muzejs četru gadu laikā ir ieguvis popularitāti pieaugušo, jauniešu un bērnu vidū. Pagājušajā gadā muzeju apmeklēja 41 380 viesi no Latvijas un ārvalstīm, bet 2018.gada pirmajos mēnešos – vairāk nekā 7 000 viesi, no kuriem 49% ir bērni, bet 51% – pieaugušie.

Uzņēmumā arī atzīmēja, ka pērn “Laimas” šokolādes muzejā tika investēti vairāk nekā 40 000 eiro, lai pilnveidotu un papildinātu muzeja ekspozīcijas un izveidotu jaunu muzeja vizuālo identitāti. Savukārt šogad ir atjaunota radošā šokolādes darbnīca, pielāgojot to īpašiem pasākumiem. Vidēji katru otro dienu muzeja darbinieki organizē kādu privātu vai korporatīvu pasākumu, bet pieprasītākā programma ir dzimšanas dienas svinības. Papildus tam muzejā arī atjaunots “Laimas” pulksteņa eksponāts.

“Laimas” šokolādes muzeja vadītāja Liena Skadiņa piebilda, ka nākotnē iecerēts regulāri pilnveidot muzeja ekspozīcijas, kā arī strādāt pie jaunu programmu izveides.

Jau ziņots, ka “Laimas” šokolādes muzejs tika atklāts 2013.gada 16.decembrī Rīgā, Miera ielā 22, ekspozīcijas izveidē, kā arī telpu renovācijā ieguldot apmēram 1,4 miljonus eiro. Šokolādes muzeja platība ir 520 kvadrātmetru. Muzejā darbojas arī Radošā darbnīca, kurā katrs pats var izgatavot šokolādes konfektes.

“Laimas” produktu portfelī šobrīd ir teju 250 dažādu produktu. “Laimas” produkcija tiek eksportēta uz 20 pasaules valstīm, tostarp Baltkrieviju, Dāniju, Grieķiju, Apvienoto Karalisti, Īriju, Izraēlu, Islandi, Itāliju, Kanādu, Moldovu, Nīderlandi, Norvēģiju, Portugāli, Krieviju, Slovākiju, Spāniju, Vāciju, ASV un citām.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1 000 cilvēku.

LA.lv