Bizness, Eksports

Latvijas balzams” ar jaunu “premium” klases džinu plāno kāpināt eksporta apjomu

Alkoholisko dzērienu ražotājs AS “Latvijas balzams” laidis klajā pirmo Latvijā destilēto “premium” klases džinu “Cross Keys Gin” un līdz ar jaunā tirgus segmenta – “premium” džina – apguvi iecerējis kāpināt arī kompānijas eksportēto produktu apjomu, informēja kompānijā.

Jaunā zīmola un produkta izstrāde ilga pusotru gadu.

“Šonedēļ uzsākam jaunā dzēriena ražošanu un jau pavisam drīz nodosim to izplatīšanai Baltijā, Lielbritānijā, Krievijā, Austrālijā, Itālijā un citur,” teica kompānijas globālais zīmolu direktors Māris Kalniņš, piebilstot, ka vairāki “Latvijas balzams” sadarbības partneri ārvalstīs interesējušies par attiecīgo produktu.

Saskaņā ar “Latvijas balzams” pārstāvju vēstīto džina kategorija ir viena no retajām stiprā alkohola kategorijām, kas pēdējo gadu laikā ir pieredzējusi pozitīvu dinamiku, katru gadu “premium” segmentam pieaugot par 7-9%. Tāpēc “Latvijas balzams” lēmums startēt šajā kategorijā ir stratēģiski pārdomāts.

“”Cross Keys Gin” pildām latviešiem labi pazīstamajās “Rīgas melnā balzama” māla krūkās, kuras ievērojami ietekmē džina nobriešanas procesu,” teica Kalniņš.

Kā ziņots, 2017.gadā “Latvijas balzams” strādāja ar 78,263 miljonu eiro auditēto apgrozījumu, kas ir par 3,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 14,9% – līdz 8,824 miljoniem eiro.

“Latvijas balzams” produkcija pieejama vairāk nekā 30 pasaules valstīs un katru gadu tiek apgūti arvien jauni eksporta tirgi. Kopš 2014.gada AS “Latvijas balzams” ir iekļauta uzņēmumu grupas “Amber Beverage Group” (ABG) sastāvā, kas ir viens no vadošajiem dzērienu ražošanas, izplatīšanas, loģistikas pakalpojumu un mazumtirdzniecības pakalpojumu uzņēmumiem.

“Latvijas balzama” akcijas kotē biržas “Nasdaq Riga” otrajā sarakstā.

Pievienot komentāru