Bizness, Eksports

“Latvijas balzams” sāk ražot jaunu balzamu ar ķiršu sulu

Papildinot “Rīgas Melnā balzama” dzērienu līniju, AS “Latvijas balzams” sācis ražot ķiršu balzama sēriju, ar jauno produkciju plāno kāpināt dzēriena pārdošanas apjomus vietējā un arī eksporta tirgū, tajā skaitā – ASV un Lielbritānijā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Zīmola vadītājs Latvijā Ģirts Liniņš stāsta, ka jaunā ķiršu garša izvēlēta, ņemot vērā “Upeņu balzama” veiksmes stāstu un arī, balstoties uz jaunākajām patēriņa tendencēm pasaulē, proti, patērētāji dod priekšroku saldākām dzērienu garšām un mazākam alkohola daudzumam.

Ķiršu balzama (alkohola saturs 30%) receptūra tapusi aptuveni gada laikā, izmēģinot daudzas garšas variācijas. “Uzdevums nebija vienkāršs – īsto garšu balansu starp balzama sastāvdaļām un ķiršiem ieguvām tikai ar 111.mēģinājumu, un kopumā intensīvs darbs pie balzama tapšanas aizņēma gandrīz gadu,” atzina Liniņš.

Jaunajā receptē “Rīgas Melnajam balzamam” ir pievienota dabīga ķiršu sula, saglabājot balzamam raksturīgo zālīšu garšu un raksturu.

Uzņēmumā atklāj, ka izvēli par labu tieši ķiršu garšas variācijai ietekmējuši arī eksporta plāni. “Pērn “Rīgas Melnā balzama” pārdošanas apjomi ārpus Baltijas auga par 20% un mērķis ir piecu gadu laikā dubultot produkta tirgus daļu pasaulē. Viena no lielākajām ambīcijām ir ieiet Amerikas tirgū un tuvāko gadu laikā kāpināt noietu arī Lielbritānijā. Tāpēc, izvēloties jauno garšu, vadījāmies arī no starptautiskā patērētāja izvēles. Atšķirībā no upenes, kas ir zināma Eiropā, ķirsis ir pazīstams globāli – tā garšu sapratīs gan šeit Latvijā, gan aiz okeāna”, akcentēja Kalniņš.

Kopumā, neskatoties uz augošo konkurenci stipro alkoholisko dzērienu tirgū, “Rīgas Melnais balzams” ir pirktākais stiprā alkohola zīmols Latvijā – tā pārdošanas rādītāji šā gada pirmajā pusgadā auguši par 13% salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn. Balzams patlaban ir pieejams jau 35 pasaules tirgos.

“Rīgas Melnais balzams Ķiršu” jau ir nopērkams “Latvijas balzams veikali” specializētajā tīklā un augusta laikā nonāks tirdzniecībā citos lielveikalu tīklos Latvijā. Dzēriens vietējā tirgū būs pieejams – 0.2; 0.7; un 1L tilpumā. “Rīgas Melnā Balzama Ķiršu” cena būs vienā līmenī ar jau pārdošanā pieejamajiem balzama līnijas dzērieniem.

Jaunā sērija tiek laista klajā tieši šogad par godu zīmola receptūras radīšanas 265. gadskārtai.

“Latvijas Balzams” kopš 2014.gada oktobra iekļauts holdinga kompānijā “Amber Beverage Group”, kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai “SPI Group” apvienojot Baltijas uzņēmumus – “Latvijas Balzamu”, dzērienu izplatītājus “SPI Distribution Latvia”, “SPI Distribution Estonia” un “Bennet Distributors” Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi “Latvijas Balzams veikali” Latvijā un “Darija” Lietuvā. “Amber Beverage Group” dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija “S.P.I. Regional Business Unit B.V.”. “Latvijas Balzama” akcijas kotē biržas “Nasdaq Riga” otrajā sarakstā.

Pievienot komentāru