Laukos

“Maxima Latvija” pārtikas tirdzniecībai internetā straujš kāpums 0

Publicitātes foto

Mainoties iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem, arī pārtikas produktu iegāde notiek ne tikai tradicionāli veikalos, bet arvien vairāk – arī internetā. Kopš kļūšanas no “e-maxima.lv” par interneta veikalu “Barbora.lv” tā pārdošanas apjoms pieaudzis par vairāk nekā 34% pēdējo trīs mēnešu laikā, informē uzņēmumā.

Vispopulārākā pārtikas preču kategorija, ko cilvēki iegādājas internetā, ir piena produkti, ko savā pirkuma grozā iekļauj katrs otrais pircējs. Otra populārākā preču kategorija ir dārzeņi un augļi, ko iegādājas katrs trešais pircējs.

Vispopulārākie produkti klientu vidū ir banāni, gurķi un tomāti. Vidēji viena pirkuma ietvaros iedzīvotāji “Barbora.lv” iegādājas 20 līdz 30 dažādus pārtikas produktus.

““Barbora.lv” īsā laikā ir pilnveidojusi kapacitāti un pakalpojumu kvalitāti. Kopš zīmola maiņas par ceturto daļu ir palielināts gan darbinieku skaits, gan autoparks, kas ļauj mums 95% pasūtījumu piegādāt laikā un pat ātrāk par norādīto laiku. Pareizas stratēģijas izvēli apliecina analītikas dati – pircēju skaits ir pieaudzis 2,5 reizes, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, savukārt pārtikas preču sortimenta dažādība augusi par 14%. Kā līderis pārtikas e-komercijas jomā Latvijā turpinām pilnveidot inovatīvas iepirkšanās iespējas, tādēļ ir radīta mobilā aplikācija, kas padara pārtikas produktu iegādi ērtu, lai kur cilvēks atrastos,” informēja veikala “Barbora” vadītāja Sanita Bērziņa.

Viņa arī norādīja, ka patlaban mobilo aplikāciju lejupielādē vidēji 4500 lietotāji mēnesī, un 23% klientu vismaz vienu reizi ir izvēlējušies pirkumu veikt tieši caur mobilo aplikāciju. Gan “Barbora.lv” interneta vietnē, gan mobilajā aplikācijā pieejami vairāk nekā 8000 dažādu produktu.

Kā ziņots, interneta veikals “Barbora” ir e-komercijas tirgus līderis Lietuvā, kā arī apkalpo aptuveni 50% mājsaimniecību Latvijā. Tas veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs – Baložos, Dreiliņos, Sariešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē un Stopiņos. “Barbora.lv” pircējiem tiek saglabātas visas „Paldies” lojalitātes programmas priekšrocības.

Tāpat ziņōts, ka “Maxima Latvija” apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet tā peļņa palielinājās 1,9 reizes, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.

“Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”. Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 158 tirdzniecības vietas – pieci “Maxima XXX”, 24 “Maxima XX”, 127 “Maxima X” un divi “Maxima Express” veikals.

LA.lv
MG
Mārīte Gailīte
Laukos
Dzīvā mulča? Jaunas tehnoloģijas nezāļu ierobežošanai biosaimniecībās
12 stundas
LE
LETA
Laukos
“Brīvā viļņa” akciju atpirkšanas obligātajā piedāvājumā cena plānota 0,87 eiro par akciju
12 stundas
LA
Laukos.lv
Laukos
Viedoklis. Alus nozarē nav pamata pārmērīgam optimismam
13 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

Raivis Šveicars
Ekonomika
Tiešām ir tik slikti? LA pārbauda jauno televīziju piedāvājumu
4 stundas
LE
LETA
Sports
KHL atsākas aizraujoši: Daugaviņam 1+2, divi “hat trick”, SKA ieiet vēsturē
3 stundas
LE
LETA
Latvijā
Bordāns nosauc jaunās valdības prioritātes
6 stundas
AG
Andris Grīnbergs
Latvijā
Vai Dziesmu un deju svētku biļetes būtu jāsadala izlozē?
2 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
Ceļā pēc dzimšanas dienas kūkas traģiski iet bojā pāris. Meita nespēj noticēt policistu sacītajam
3 stundas