Laukos

“Orkla Foods Latvija” plāno krasi palielināt mērču un majonēzes ražošanas apjomu0

Publicitātes foto

Dārzeņu un augļu pārstrādātājs “Orkla Foods Latvija” šogad plāno investēt 750 000 eiro Babītes novada Spilves ražotnē, izveidojot “Orkla” grupas mērču un majonēžu ražošanas centru, kas ar šiem produktiem apgādā plašāku reģionu – Somiju, Dāniju, Čehiju, Igauniju, Lietuvu, Latviju un citus tirgus, informē uzņēmuma mārketinga direktors Raitis Avots.

Investīciju programmas ietvaros ir paredzēta ražošanas iekārtu modernizācija, ražošanas infrastruktūras uzlabojumi un energoresursu patēriņa efektīvāka pielietojuma nodrošināšana.

“Mūsu ražotne Babītes novada Spilvē ir izvēlēta un kļuvusi par grupas izcilības centru mērču un majonēžu produktu grupās. Tas ne tikai nozīmē to, ka ražosim daudz lielākus šo produktu apjomus eksporta tirgiem dažādās Eiropas valstīs, bet arī nepieciešamību attīstīt ražošanu gan kvantitatīvi, gan kvalitatīvi. Šā gada lielākie investīciju projekti ir saistīti ar roku darba samazināšanu ražošanā, kā arī ar ražošanas līniju darba modernizāciju. Šogad plānoti arī vairāki projekti ražošanas infrastruktūras uzlabošanai, kas saistīti ar ventilācijas, ūdens apgādes un kondensāta sistēmu funkcionalitātes uzlabojumiem,” norādīja Avots.

Viens no šī gada lielākajiem investīciju projektiem ir jaunas iekārtas uzstādīšana spaiņu līnijām, kur tiek ražota produkcija lielākos iepakojumos un ir paredzēta kafejnīcām, restorāniem un citiem ar ēdināšanu saistītiem uzņēmumiem. Jaunā iekārta jeb paletaizers nodrošinās automātisku pilno spaiņu kraušanu uz paletēm un tiks izmantots paralēli divām spaiņu pildīšanas līnijām. Spaiņu līniju paletaizeru plānots uzstādīt 2018. gada oktobrī un šī projekta paredzētā investīciju summa ir 155 000 eiro.

Būtiska investīciju daļa tiek novirzīta vairākiem dažādiem projektiem, kas ļaus samazināt energoresursu patēriņu ražošanas procesu nodrošināšanai. Ražotnes infrastruktūras uzlabošanā šogad tiek investēti 138 000 eiro.

“Ievērojamākie ieguvumi no investīciju projektiem ir tieši fiziski smagāka roku darba apjoma samazināšana un darba apstākļu uzlabošana ražošanā strādājošajiem. Taču ieguldījumi ir virzīti arī uz uzņēmuma eksportspējas veicināšanu, jo modernizējamās ražošanas līnijas strādā arī eksporta tirgiem,””atzina uzņēmuma pārstāvis.

Patlaban “Orkla Foods Latvija” ražojumu eksporta tirgi ir Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Izraēla, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija. Uzņēmums ražo tomātu mērces un kečupus, majonēzes, dresingus, konservētus dārzeņus, ievārījumus un desertus, mārrutkus un sinepes, zupas un otros ēdienus, garšvielas, sulas, nektārus, dzeramo ūdeni un kvasa dzērienus, smūtijus.

Jau ziņots, 2014.gada augustā Norvēģijas kompānija “Orkla” iegādājās koncernu “NP Foods”, oktobrī pieņemot lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

“Orkla Foods Latvija” apgrozījums pagājušajā gadā bija 29,909 miljoni eiro, kas ir par 22,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 34,6% un sasniedza 2,169 miljonus eiro.

LA.lv
AT
Agro Tops
Laukos
Iepakojumam – banānu lapas
20 stundas
AT
Agro Tops
Laukos
Par aitu – 27 eiro, par kazu – 57 eiro. Kāpēc atbalsta atšķirības ir tik būtiskas? 1
22 stundas
LE
LETA
Laukos
Piedāvā iegādāties “Cirmas bekonam” piederošo ieķīlāto mantu
22 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

LE
LETA
Latvijā
Pūce pieļauj Rīgas domes atlaišanu, ja drīz nebūs risinājuma atkritumu apsaimniekošanas jomā
2 stundas
IK
Ilze Kuzmina
Latvijā
Bērnudārzs latviešu valodā pēc vecāku pieprasījuma: Saeimā lemj par jauniem likuma grozījumiem
1 stunda
LE
LETA/LA.LV
Sports
Rīga saglabā tiesības rīkot pasaules rallijakrosa čempionāta posmu
46 minūtes
LE
LETA
Latvijā
VID avioreisu pasažieriem lidostā “Rīga” konstatē, iespējams, noziedzīgi iegūtu skaidru naudu
20 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Izskan skaitlis, cik dārgi maksās virzība uz “zaļāku” Latviju
42 minūtes