Laukos
Bizness

Pieprasījums pēc saldētas maizes nodrošinājis “Cannelle Bakery” ievērojamu apgrozījuma kāpumu 16

Foto: LETA

Maizes un konditorejas ražošanas un tirdzniecības uzņēmums SIA “Cannelle Bakery” (iepriekš “Matss”) pagājušajā gadā strādāja ar 3,309 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 26% vairāk nekā pirms gada, turklāt uzņēmuma peļņa bija 126 027 eiro salīdzinājumā ar 173 793 eiro zaudējumiem 2016.gadā, liecina “Firmas.lv” dati.

Uzņēmuma vadības ziņojumā teikts, ka apgrozījuma pieaugums skaidrojams ar saldēto maizes un miltu konditorejas izstrādājumu pārdošanas apmēru pieaugumu Latvijas un Eiropas Savienības (ES) tirgū.

Vadība atzīmē, ka pērn uzņēmums piedalījās četrās starptautiskās izstādēs dažādās pasaules valstīs, kā arī vairākos citos starptautiskos forumos, tirdzniecības misijās ASV un Zviedrijā. “Cannelle Bakery” eksporta apgrozījums pērn pieauga par 5,2% un pirmo reizi uzņēmuma vēsturē pārsniedza viena miljona eiro atzīmi. Patlaban “Cannelle Bakery” eksportē produkciju uz 14 valstīm, nozīmīgākie eksporta tirgi ir Vācija, Igaunija un Lielbritānija.

Vadības ziņojumā arī atzīmēts, ka pērn uzņēmums pilnveidoja operatīvās pārvaldības struktūru, kā arī turpinājās darbs pie “Cannelle Bakery” zīmola atpazīstamības palielināšanas, tirgū ieviešot vairākus inovatīvus produktus.

Kā ziņots, kopš 2014.gada “Cannelle Bakery” ir specializējies saldēto maizes un konditorejas izstrādājumu ražošanā, kas uzņēmumam nodrošina eksporta potenciālu, jo šo produktu pieprasījums starptautiskajos tirgos nemitīgi aug.

Uzņēmums dibināts 1993.gadā, pamatkapitāls ir 72 566 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir “Maiznīca Kursa”.

LA.lv