Bizness, Finanses

“Rimi” strauji audzis pieprasījums pēc svētku produktiem un atribūtikas

Tuvojoties valsts svētkiem, novembrī “Rimi” veikalos audzis pieprasījums pēc Latvijai raksturīgiem produktiem un gardumiem, kā arī atribūtiem ar nacionālo simboliku un krāsām, informē uzņēmuma pārstāve Inga Bite.

Iecienītāko gardumu vidū – “Laimas” šokolādes un konfekšu kārbas ar Latvijas simtgadei veltīto dizainu, kā arī konfektes “Gotiņa”, kas ieguvušas latvisku noformējumu.

Svētku laikā, salīdzinājumā ar ikdienu, audzis dažādu izejvielu pieprasījums, piemēram, miltiem tas audzis par 30%, bet saldajām garšvielām – dubultojies. Tas ļauj secināt, ka arvien biežāk pircēji izvēlas palutināt ģimeni ar kādu pašgatavotu gardumu. Savukārt steidzīgākie klienti biežāk izvēlas jau gatavos miltu maisījumus, piemēram, kūkas vai kēksus, kā arī uz vietas gatavotus kliņģerus, uzkodu plates vai tortes ar svētku noformējumu.

Ņemot vērā valsts svētkus, novembris tradicionāli ir mēnesis, kad pircēji pastiprināti interesējas par dažādu atribūtiku ar valsts simboliku, tādējādi paspilgtinot svētku sajūtu. Salīdzinot ar vidējiem pārdošanas rādītājiem ikdienā, svētku nedēļā pieprasījums pēc suvenīriem ar valsts simboliku pieaug līdz pat piecām reizēm.

Pērn īpaši populāra bija šalle ar latvju rakstiem, kā arī piespraudītes ar svētku lentīti, kas arī šogad nav zaudējušas savu aktualitāti. Tāpat “Rimi” veikalos pieejami dažādi aksesuāri svētku noformējumam, piemēram, aproces, piekariņi un citi nacionālie suvenīri. Iecienītāko produktu vidū ir arī sveces, ko visaktīvāk izvēlas tieši pirms 18.novembra.

Tuvojoties Latvijas simtgadei, kā arī Dziesmu un deju svētkiem, prognozējams, ka pieprasījums pēc šādiem produktiem augs, tāpēc jau šobrīd uzņēmumā tiek strādāts pie vēl plašākas sortimenta izvēles, kas veltīts tieši nacionālajai tematikai.

Pievienot komentāru