Bizness, Eksports

“Spilvas” un “Guttas” eksportam nozīmīgs pieaugums

Kompānijas “Orkla Foods Latvija”, kurā apvienoti uzņēmumi “Spilva” un “Gutta”, eksporta apmērs pērn pieaudzis par 21,5% salīdzinājumā ar 2016.gadu, pastāstīja “Orkla Foods Latvija” vadītāja Lolita Bemhena.

Šogad kompānija plāno turpināt darbu esošajos eksporta tirgos, īpašu uzmanību veltot uzņēmuma lielākajiem, kā piemēram, Somija, Igaunija, Lietuva un Čehija.

“Eksporta tirgu skaits nav tik svarīgs kā kopējais eksporta apjoms un katra eksporta tirgus mērķtiecīgs attīstības plāns,” skaidroja “Orkla Foods Latvija” vadītāja. Viņa piebilda, ka “Orkla Foods Latvija” kā starptautiskas grupas uzņēmumam ir liela priekšrocība kāpināt eksporta apjomus, ražojot produkciju arī “Orkla” uzņēmumiem citos tirgos.

Pēc Bemhenas sacītā, “Orkla Foods Latvija” mērķis eksporta jomā ir palielināt eksporta īpatsvaru, vēl ciešāk sadarbojoties ar partneruzņēmumiem ārzemēs un kāpinot ražošanas apjomus citu valstu tirgiem pēc “Orkla” grupas māsasuzņēmumu pasūtījuma.

Savukārt vietējā tirgū mērķis šogad ir nodrošināt produktu klāstu esošajās pamatkategorijās, kā arī turpināt izpētīt pircēju intereses un veidot inovatīvus produktus.

Jau ziņots, ka “Orkla Foods Latvija” ražotās produkcijas eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Apvienotā Karaliste, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.

Tāpat vēstīts, ka “Orkla Foods Latvija” apgrozījums 2016. gadā bija 29,909 miljoni eiro, kas ir par 22,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 34,6% un sasniedza 2,169 miljonus eiro.

Norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

Pievienot komentāru