Bizness, Finanses

Ūdenim “Everest” jauns izskats, investīcijās – 100 000 eiro

Uzņēmums “Orkla Foods Latvija”, kurā apvienoti uzņēmumi “Spilva” un “Gutta”, šogad investējis 100 000 eiro dzeramā ūdens zīmola “Everest” jaunās identitātes ieviešanā – vizuālajā izskatā, lai to padarītu mūsdienīgāku un pievilcīgāku, informē uzņēmumā.

“”Everest” Latvijas tirgū ir labi pazīstams un ir ieguvis savu cienītāju loku. Tomēr tam ir pienācis laiks kļūt modernākam un pievilcīgākam. Tādēļ nolēmām atsvaidzināt tā vizuālo izskatu, saglabājot tā saturu,” norādīja “Everest” pārstāve un “Orkla Foods Latvija” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne. Tāpat viņa sacīja, ka dzeramais ūdens “Everest” jau tagad ir pieejams jaunā izskatā, bet turpmākā mēneša laikā arī citus “Everest” ūdens veidus aizstās jaunā dizaina produkcija.

“Orkla Foods Latvija” trīs galvenie “Orkla Foods Latvija” eksporta tirgi ir Igaunija, Čehija un Lietuva, bet kompānija eksportē arī uz ASV, Dāniju, Īriju, Kanādu, Krieviju, Apvienoto Karalisti, Norvēģiju, Slovākiju, Somiju, Ukrainu, Vāciju, Zviedriju.

Kā ziņots, norvēģu kompānija “Orkla” 2014.gada augustā iegādājās koncernu “NP Foods”, savukārt oktobrī pieņēma lēmumu apvienot “NP Foods”, AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood” vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir SIA “Orkla Confectionery and Snacks Latvija”, bet SIA “Spilva” un AS “Gutta” tika apvienotas uzņēmumā ar nosaukumu “Orkla Foods Latvija”.

Pievienot komentāru