Laukos
Piens

Uzņēmums: Latvijas iedzīvotāji piena produktus veikalos joprojām nereti izvēlas galvenokārt pēc cenas 16

Foto no LA arhīva

Latvijas iedzīvotāji visbiežāk piena produktus veikalos joprojām izvēlas prioritāri pēc lētākās cenas nevis produkta piegādāja vārda vai citiem kritērijiem, atzīmēja piena produktu vairumtirgotāja AS “Siera nams” valdes locekle Dace Pauliņa.

Vienlaikus viņa piebilda, ka ir arī pircēji, kuriem piena produktus izvēlas pēc citiem kritērijiem. Tāpat ir veikali, kur mazliet atšķiras sortiments. Pozitīvi vērtējams, ka pircēji arvien biežāk nosliecas arī par labu produktu kvalitātei un garšai.

Pauliņa piebilda – tāpat kā visus iepriekšējos gadus , arī šogad Latvijas piena pārstrādes tirgū konkurence joprojām ir jūtama. “Ārvalstu ražotāji visu laiku ir ar savu produkciju vietējā tirgū, stabili cīnās par savu vietu plauktā un preču apmēru noieta tirgū,” viņa sacīja, pieļaujot, ka nereti veikali ir lojāli savai cenu politikai un cena ir tā, kas bieži vien diktē, vai konkrētais ražotājs ar savu produkciju atradīsies konkrētā veikala plauktā.

Jau ziņots, ka “Siera nams” 2017.gadā strādāja ar 14,365 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,6% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas peļņa samazinājās par 23% – līdz 5666 eiro.

“Siera nama” pamatdarbība ir piena produktu vairumtirdzniecība un siera šķēlīšu fasēšana. “Siera nams” ir dibināts 1997.gadā, un tā pamatkapitāls ir 253 969 eiro. Tā kā uzņēmums ir akciju sabiedrība, tam nav Uzņēmumu reģistram jāsniedz ziņas par īpašniekiem, un šī informācija nav norādīta.

LA.lv