Dārzeņi un augļi, Veikalā un tirgū

“Maxima” veikalos drīzumā nebūšot nopērkams “Borjomi” minerālūdens

Tuvākajā laikā Latvijas veikalos iespējams atsevišķu Gruzijas minerālūdens zīmolu produkcijas iztrūkums, informē mazumtirdzniecības uzņēmuma “Maxima Latvija” Korporatīvo attiecību departamenta direktors Jānis Beseris.

Kā norāda Beseris, Gruzijas minerālūdens piegādātāja “Borjomi” un mazumtirgotāja “Maxima Latvija” sadarbībā iespējams pārtraukums, tādēļ paredzams, ka tīkla veikalos var iztrūkt šī zīmola produkcija.

Tāpat paredzams, ka līdz ar “Borjomi” zīmola produkcijas iztrūkumu pārskatāmā nākotnē ir iespējams šī minerālūdens cenu kāpums tirgū.

Rodot operatīvu risinājumu, “Maxima Latvija” pircējiem tiks piedāvātas kvalitatīvas Gruzijas minerālūdens alternatīvas, norāda uzņēmumā.

“Atvainojamies pircējiem par radušos situāciju. Šī gada sākumā veikalos veicām vērienīgu cenu samazinājumu, kas bija iespējams, pateicoties kompleksam pasākumu kopumam, tostarp, uzņēmuma procesu efektivitātes uzlabošanai. Mēs saprotam un respektējam, ka ne visi piegādātāji spēs nodrošināt atbilstošu piedāvājumu. Turot savu solījumu pircējiem, esam spējuši operatīvi atrast risinājumu, turpinot pircējiem nodrošināt kvalitatīvu Gruzijas minerālūdeni – “Nabehlavi”. Ceram, ka drīzumā tomēr izdosies rast kompromisu un atjaunot sadarbību ar “Borjomi”, jo tas ir viens no iecienītākajiem Gruzijas produktiem pircēju vidū,” situāciju skaidroja “Maxima Latvija” komercdirektors Viktors Troicins.

Jau ziņots, ka šī gada sākumā mazumtirdzniecības uzņēmums “Maxima Latvija” samazinājis regulārās cenas teju 1000 ikdienas precēm. Pirms cenu samazināšanas tika veikts rūpīgs analītisks darbs, lai identificētu tās preču kategorijas un preču grupas, kuras pircējiem ikdienā ir svarīgas un biežāk nonāk iepirkumu grozos, tostarp arī minerālūdens. Regulāro cenu samazinājums teju 1000 precēm ir līdz pat 40%. Kopumā “Maxima Latvija” sortimentā ir 130 minerālūdens veidu, bet kopumā – līdz pat 60 000 dažādu preču vienību.

12 Komentāri

  1. Maldinošs virsraksts – Borjomi nebūs tikai Maxima veikalos, nevis veikalos vispār. Normāli cilvēki tāpat tajā slepkavu veikalā neiepērkas.

      1. Dumja rīcība no redakcijas puses, maldināt savu lasītāju. Maxima apzināti maldina lasītāju, lai attaisnotu savu rīcību attiecībā uz šiem apsurdajiem lēmumiem.

  2. Būtu labi pircējiem vispār zināt, kā pelna Rimi, Maxima un lielākie tīkli. Tad saprastu, ka no piegādātājiem te maz kas ir atkarīgs. būtu labāk nevis viņu relīzes vārds vārdā iekopējuši, bet pastrādātu kā nākas un noskaidrotu sabiedrībai svarīgu informāciju par to, kā uz mums iedzīvojas…

Pievienot komentāru