Bizness, Finanses

“Venden”: Konkurence dzeramā ūdens tirgū Latvijā ir sīva

Konkurence dzeramā ūdens tirgū Latvijā ir diezgan sīva, atzina dzeramā ūdens ražotāja un tirgotāja “Venden” izpilddirektors Aldis Škutāns.

“Jebkurš ražotājs grib paņemt lielāku tirgus daļu un pietiekami labi šajā tirgū jūtas arī importa produkti. Brīvo vietu, brīvas nišas praktiski nav. Ūdens kategorijā, es teiktu, ir diezgan sīva konkurence,” sacīja Škutāns.

Pēc “Venden” izpilddirektora teiktā, dzeramā ūdens kategorijā visvairāk savstarpēji konkurē tieši vietējie ražotāji. “Lielākā konkurence ir ar tirgus spēlētājiem savējā tirgū, taču ļoti aktīvi darbojas arī konkurence, piemēram, no Lietuvas, kas ir tepat blakus. Parādās arvien vairāk arī citu dzērienu no tās pašas Polijas. Tradicionāli arī franču ūdeņi ir aktīvi šajā tirgū,” teica Škutāns.

Jau ziņots, ka “Venden” pagājušajā gadā strādāja ar 11,565 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 5,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 5,3% un bija 618 654 eiro.

“Venden” reģistrēta 1997.gadā, ražotne atrodas Cēsīs, uzņēmuma pamatkapitāls ir 28 440 eiro. “Venden” vienādās daļās pieder Eduardam Magelim un SIA “Mica tehnoloģijas”.

2 Komentāri

  1. Nedomaju, ka konkurence liela,jo udens Latvija ir loti dargs. Nezinatajs padomatu,ka Latvija atrodas nevis Eiropa,bet Afrika. Es letako udeni 1,5 litri pudele Latvija redzeju pa 33 centiem. Italija letako udeni redzeju pa 14centiem.

Atbilde uz Juris komentāru

Atcelt atbildi