Laukos
Bizness

Zīmols “Rasēns” piedāvā bērniem attīstīt talantus ar digitālu platformu palīdzību 16

Lai bērnu brīvā laika nodarbošanās veicinātu arī viņu attīstību un tos pievērstu aktīvam un veselīgam dzīvesveidam, piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” zīmols “Rasēns” ir radījis divas digitālās platformas bērnu un jauniešu talantu attīstīšanai, informē uzņēmumā.

“Rasēns Triku skola” platformā trikuskola.lv jaunieši aicināti attīstīt un parādīt savus talantus, sekojot Latvijā pazīstamu ekspertu piemēriem, savukārt “Rasēns TV Youtube” kanālā ikviens var kļūt par reportieri, atklājot kādu interesantu un izglītojošu vietu jauniešiem.

“Rasēns Triku skolas” platformā ikviens var izvēlēties kategoriju, kurā attīstīt savas spējas, piemēram, jauni deju soļi, mājas triki vai viegls veids matemātisko uzdevumu izpildei. Pēc video noskatīšanās skolēni ir aicināti iemācīties triku un to atkārtot, nofilmējot un publicējot savos sociālo mediju profilos un digitālajā platformā.

savukārt “Youtube kanāls Rasēns TV” ir pirmais jauniešu kanāls Latvijā, kura saturu varēs veidot tā skatītāji. Kanālam ir trīs raidījumu vadītāji, bet skatītājam ir iespēja kļūt par reportieri un doties piedzīvojumos kopā ar filmēšanas komandu, kā arī pašiem veidot savus video. Pāris nedēļu laikā kopš atklāšanas kanāls sasniedzis jau 110 000 skatījumu un iekļuvis Latvijas skatītāko video topā.

“Mobilo ierīču lietošana bērniem un jauniešiem jau ir kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu, esot gan kā saziņas un informācijas ieguves rīks, gan kā izklaides rīks un palīgs mācībās. Izveidojot divas digitālās platformas, aiciĀM bērnus izmantot mobilās ierīces savu talantu atklāšanai un parādīšanai to citiem. Piedāvājot interesantu saturu, “Rasēns” aicina bērnus nesēdēt mājās uz dīvāna, bet gan doties izzināt sevi un pasauli, nodarboties ar jaunradi, pavadīt laiku fiziski aktīvās nodarbēs un aktīvi un atbildīgi komunicēt ar līdzīgi domājošiem,” skaidro “Rasēns” zīmola vadītāja Ilona Jaroša.

LA.lv